Onze praktijk is NHG-geaccrediteerd. Dit betekent dat de praktijk voldoet aan de normen die gesteld worden vanuit het NPA / NHG. Deze normen gaan uit van allerlei zaken die voor u als patiënt belangrijk zijn. Bijvoorbeeld dat u de praktijk goed kunt bereiken, dat u de zorg krijgt die u nodig heeft, en dat u erop kunt vertrouwen dat de huisarts goed contact heeft met uw ander dokters of bijvoorbeeld uw fysiotherapeut.
In deze folder vindt u meer uitleg wat u als patiënt mag verwachten.
Uw mening telt!
Uw mening over onze praktijk en mij als huisarts is heel belangrijk. Door via de onderstaande link een vragenlijst in te vullen, helpt u ons ervoor te zorgen dat de zorg die u krijgt zo goed en prettig mogelijk is. U kunt op meerdere punten laten weten hoe u ons werk beoordeelt. Wees vooral eerlijk, daar helpt u ons het beste mee! U kunt kiezen tussen 2 vragenlijsten:
Wilt u uw mening geven over mij als huisarts? huisartsvragenlijst
Wilt u uw mening geven over onze praktijk? praktijkvragenlijst
Wij vragen u ook vriendelijk om uw eerlijke mening te geven over de artsen:
Met vriendelijke groet,
Drs. W. de Jong
Helaas zijn wij gesloten voor nieuwe patiënten.
Dit doen wij, omdat we aan onze maximale grootte zitten om goede patiëntenzorg te kunnen blijven geven. Wij hebben geen wachtlijst.
Zodra wij wel weer ruimte hebben voor nieuwe patiënten zullen we dit hierop de website aangeven. Er wordt een uitzondering gemaakt voor uitbreiding van het gezinsverband, zoals samenwonen met een al ingeschreven patiënt en pas geboren baby’s in het gezinsverband. Zij mogen telefonisch contact met ons opnemen.
Hebt u problemen met het vinden van een huisarts? Neem dan contact op met uw zorgverzekering.
U kunt uw uitslagen ook online bekijken. Online op uw telefoon of computer, waar u ook bent en wanneer u dat het beste uitkomt. U logt in op de beveiligde website van MijnGezondheid.net of de app MedGemak. Uw huisarts, verpleegkundig specialist of praktijkondersteuner schrijft een toelichting bij uw uitslagen. Hebt u nog vragen naar aanleiding van uw uitslag? Stuur dan een e-consult of bel met de praktijk.
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
U hebt een account nodig bij DigiD. Via onderstaande knop kunt u dit aanvragen bij de overheid.
Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.
Via MijnGezondheid.net is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen
– Lichamelijk onderzoek
– Toegangslogboek
– Verslaglegging
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten
– Actueel medicatieoverzicht
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.